דילוג לתוכן

עבודות לדוגמא

ביבליוגרפיה

ביבליוגרפיה – עבודת סמינריון בחינוך

גיל, ע' (2023). הצמחת מודלים של סימולציות להוראה והכשרה במכללה לחינוך. רב גוונים: מחקר    ושיח, 24 , 336-309.

לוין, א' (2021). למידה מבוססת סימולציה בחינוך. לקסי-קיי, 16, 13-8.

רן, ע' ויוספסברג בן-יהושע, ל' (2021). השימוש בסימולציות בחינוך: מושגי יסוד,שאלות מפתח ומודלים נבחרים. מכון מופ"ת.

Alstein, P., Krijtenburg-Lewerissa, K., & van Joolingen, W. R. (2023). Designing and evaluating relativity lab: A simulation environment for special relativity education at the secondary level. Journal of Science Education and Technology, 1, 1-14.

Bekaert, H., Van Dooren, W., Van Winckel, H., Steegen, A., Nicolini, M., Sippel, A. C., … & De Cock, M. (2022). Students’ knowledge of the apparent motion of the sun and stars across four European countries. Astronomy Education Journal, 2(1), 1-     14.

Dalinger, T., Thomas, K. B., Stansberry, S., & Xiu, Y. (2020). A mixed reality simulation offers strategic practice for pre-service teachers. Computers & Education, 144,  34-45.‏

Guilfoyle, L., & Erduran, S. (2021). Recalibrating the evolution versus creationism debate for student learning: Towards students’ evaluation of evidence in an argumentation

Li, Y. H., Su, C. Y., & Ouyang, F. (2023). Integrating self-explanation into simulation-based physics learning for 7th graders. Journal of Science Education and Technology, 1, 1-14. ‏

Najami, N., Hugerat, M., Kabya, F., & Hofstein, A. (2020). The laboratory as a vehicle for enhancing argumentation among pre-service science teachers. Science & Education, 29, 377-393.

צרו קשר, ואשמח להעניק לכם סיוע מקצועי ומותאם אישית